Thursday, December 4, 2008

Salam buat semua...

Assalamualaikum n selamat sejahtera kpd semua pmbaca. Nama gelaran saya Aqiem. Berumur 21 tahun. Berasal dari Kuala Lumpur tapi tinggal di Shah Alam. Buat pertama kalinya saya membuat blog saya sendiri untuk tatapan semua. Dalam blog pertama saya ni, saya hanya menulis untuk introduction kepada semua tentang kewujudan blog saya. Mulai dari tarikh hari ni, saya akan mula menulis blog. Mmg susah untuk membuat rutin baru ni. Ia memerlukan saya untuk berfikir lama untuk memulakan blog ini. Takut2 x leh committed dlm mengarang blog ni. But at last, saya decide utk buat gak blog sendiri. So that kita leh berkongsi cerita, pengalaman, dan apa2 aje yg nk dikongsikan. Harap saya dpt memberikan yg terbaik untuk kebaikan kita semua dengan memberikan blog yg menarik dan menerima comments yang sopan dan tidak mengandungi unsur2 kutuk mengutuk dan biadap dalam blog saya. Dalam blog saya nanti akan saya gunakan bahasa pasar dan short form yang kebanyakannya difahami oleh semua orang. Jika ada kesulitan dalam memahami bahasa yang saya gunakan, sila hantarkan mesej atau tinggalkan komen. Insyaallah saya akan respond kepada semua..

Terima kasih kepada blogger.com ini kerana memberi kesempatan kepada saya untuk membuat blog saya sendiri secara percuma. Saya berharap website ni mndpt lebih kepercayaan dan pergantungan kpd semua pelayar internet seluruh dunia. Dan saya harap ramai pelayar internet berkunjung ke blog saya. Jika ada salah silap harap dimaafi dan tegurlah jika perlu. Biasalah kita sebagai manusia, perlu saling tegur menegur dan bertolak ansur. Salam perkenalan... :-)

2 comments:

Naqiah said...

yeah..gud luck!

c0nteng said...

mmm..very formal i should say aqem..hehe!but i think ur will be one of the most interesting though! best of luck buddy!