Thursday, December 18, 2008

Result semester 5...

Fuh, dr semalam aku tggu result aku x kuar2...dlm portal studen kata akan kuar 17hb, tp end up dgn kuar 1 lg announcement kata 18hb..huh tension..dr smlm perut pun asyik buat hal..nervous yg teramat sgt..aku harap result semester 5 aku x la truk lg mcm result sem 3 dan 4...harap dpt la lbh tggi dr sblm ni...aku dh usaha, tuhan la yg menentukan...hurm..tiap semester aku akan mengalami sakit perut yg teramat sgt bile memikirkan result aku yg belum kuar...maknanya sekurg2nya 2 kali setahun aku akan alami nervous yg maximum nih...kuar masuk tandas x yah ckp la...brapa byk kali pun aku dh lupa...kali ni aku jangkakan yg financial management aku yg paling truk among other subjects...harap xde la yg gagal...sblm ni alhamdulillah xde subject yg aku kene repeat...harap sem 5 ni pun same...biarla aku grad pd tepat waktunya...amin...

1 comment:

aYie said...

aku pun sma gak..tunggu dari pagi smp ptg...tgk2 arini lak kuar...xpe...sbr la k..moga kita dpt result yg baik....