Friday, December 26, 2008

Blog menghina agama Islam dan Nabi Muhammad saw

aku x phm la sesetgh org dlm dunia ni mendakwa dirinya open minded..tapi, dari cara dia berkomunikasi tidak menunjukkan yang die open minded...mnurut wikipedia, "open mind" bermaksud "Someone who has an open mind is receptive to new ideas or information." Tapi itu bukan bermaksud membangkang atau reject trus idea2 dan info2 yang lama...ia perlu di selarikan dan dilampirkan dengan bukti yang kukuh...contoh, klu sejarah kata kita merdeka tahun 1957.. dan mendapati penemuan baru mendakwa malaysia merdeka pd thun 1958..penemuan baru itu hendaklah dilampirkan dgn bukti yg kukuh yg bole mnyangkal sejarah lama tu..berkenaan dgn blog yg terkenal dgn menghina islam dan nabi http://adibahahmad.blogspot.com/ yg mane penulis blog itu mendakwa yg dirinya open minded, tidak begitu open dsbbkn gagal melampirkan bukti yg kukuh untuk dakwaan yg dlemparkan oleh penulis kpd nabi muhammad saw..subhanallah.. korg pegi la blog die..sementara die belum tutup..dan korg fikirlah sendiri penulis ni open minded ke x...

http://adibahahmad.blogspot.com/

2 comments:

Naqiah said...

eii..aku cam berderau gk darah bace blog tu..whether dia mmg manusia yg gile or ada pihak2 yg mmg nk menjatuhkn maruah Islam..Wallahua'lm..smg xde sape2 yg terpedaya dgn blog tu..

c0nteng said...

damn!smlm aku x bukak blog..!sbb aku tgk xde org update pon..aku carik blog minah tu..i've opened it just now!tapi blog tu dah x exist dah..nak sgt bace..